Picture
Halloj!  Har inte hunnit blogga för
att det har varit så mycket att
göra. Lillmatte har fått sonmarlov
så att jag jobbar bara halvtid. 
På mornarna ligger Moa och jag
i sängen och sover till 10, hur
skönt som helst!
En dag sov vi till halv elva!
Husse tycker att jag är jätte
duktig att stanna kvar på tomten.

Jag har bara smitit till grannen ett par gånger.

På midsommarafton så träffade jag Love, en toypudel på ett och ett halvt år och vi blev jätte kompisar, först var han lite nervös, men sen när dom släppte lös oss blev vi kompisar och vi
busade hela tiden, förutom när vi sov. Jag fick mina första myggbett, för det var jätte
mycket mygg då. Jag fick ett över varje öga, ett i ljumsken och några på magen.
Kliade gjorde det dagen efter.

Idag så har vi intee gjort så mycket, förutom att vi har åkt till Moas mormor, och om ungefär två timmar ska jag åka och kolla på fotbollsmatch, hoppas jag träffar Sally där!



Lizton on the stone




Leave a Reply.