Picture
Hej! Idag sov jag till halv sex, ut och kissa,
sen in igen. Busade en stund med matte i soffan, tills hon blev tråkig och somnade. Då
somnade jag också. Sen tog husse o jag en promenad till grannen och träffade lillmatte,
för hon hade sovit där hos en kompis.
Jag träffade Norberg också (en katt).
Han är ganska intressant och jag vill gärna
springa efter och jaga honom, men jag var
kopplad så det gick inte. Sedan så åkte
lillmatte och matte in till stan. Då sov jag.

Jag har duchat idag också. Varför måste
jag duscha för, jag är ändå såååå ren !

Dom säger att jag är som mysigast när jag är nyvaken, och när jag har som mest energi
är på kvällen, då tycker dom jag är hel crazy. Men söt tycker dom att jag alltid är!


Jag när jag duschar

Mezzi
6/6/2012 08:13:04 am

Tänk precis så tycker min matte och husse också.

Reply
6/7/2012 04:27:27 am

Klart att man alltid är söt när man är en Blackflash Cockerpoo :D

muss muss

Reply



Leave a Reply.