Picture
I dag fick jag en avhyvling av
Bessie, men du ska inte tro att jag
blev rädd för det nej!  Bessies matte
blev inte så glad på henne. Hon
la ner henne på rygg, och där
låg hon och skämdes.

När jag kom hem så var lillmatte
borta, hon var hos några hästar
sa husse. Undra när jag får titta på
dom där hästarna då?!
Imorgon så ska jag kanske få åka
och kolla på en fotbollsmatch, men
lillmatte är så snorig så att hon
kanske inte ska spela.

Jag har lärt mej ett ''trix'', sitt!
Hehe, och jag har nästan fattat
''sök''.

Man blir ju trött av att blogga, så nu sover jag snart.



6/2/2012 03:18:57 am

Vad du är duktig, sitt kommer man lång med. Lär dej att lägga huvudet på sned så kommer din flock och smälta, och ger dej nått gott :D Hehee

Reply
6/4/2012 03:26:29 am

haha! det gör dom redan :D

Reply



Leave a Reply.